Gäst i Västervik och på bokcirklar.se

Hittills har jag bara besökt två boklådor sedan Mina drömmars land kom ut, men i kväll ska jag besöka en tredje, tillsammans med thrillerförfattaren Thomas Eriksson. Närmare bestämt framträder vi klockan 19 i den anrika Erik Hultgrens bokhandel. Om du läser detta och bor i Västervik med omnejd, är du förstås hjärtligt välkommen. Och känner du någon annan som gör det, så tipsa gärna om vårt framträdande.

Screen Shot 2014-02-11 at 11.07.59 PM

 

Dessutom gästbloggar jag under denna vecka och nästa på den fina webbplatsen Bokcirklar. Alla mina gästinlägg finns samlade här.

Kommentera

