Två signeringar bokade i Stockholm

I mitt senaste inlägg berättade jag om två bokade signeringar, varav den första i Strängnäs redan nu på lördag.

I dag har vi spikat ytterligare två signeringar, men denna gång i Stockholm. Lördagen den 1/2 kommer jag att sitta på Akademibokhandeln i Hornstulls galleria och signera Mina drömmars land, och den 10/3 gästar jag Alviks bibliotek. Jag kommer att prata om mina böcker och även sälja och signera dem till alla som är intresserade. Det ser jag fram emot.

Det hände ännu en trevlig sak i dag: Mia Strandell, som driver fina Äppelvikens bokhandel,berättade för mig att hon älskar min nya roman och bjöd in mig att prata om den och om mitt skrivande när Bromma hembygdsförening kommer på besök i bokhandeln. Även det ska bli väldigt kul.

appelviken

4 comments on “Två signeringar bokade i Stockholm

  1. Ebba Range skriver:

    Heja Manne – nu rullar det på 🙂

  2. Björn Carheden skriver:

    Det låter utmärkt. Det måste vara roligt att möta läsare.

Kommentera

