Releasefest, en fin recension och två bokade signeringar

Onsdag förra veckan var första recensionsdagen för Mina drömmars land, men det överskuggades fullständigt av min jättetrevliga bokrelease i torsdags! Jag var så upptagen med att fixa snittar, prata med alla gäster, och skriva i böcker, att jag inte hann ta ett enda kort. Några av gästerna tog desto fler, som till exempel Susanne Boll och Simona Ahrnstedt.

Dagen efter fick jag veta att jag hade fått en riktigt trevlig recension i månadsmagasinet Tara:

tara

Nu börjar det också dra ihop sig till signeringar. Redan nu på lördag, den 25/1 alltså, kommer jag att sitta och signera böcker i Strängnäs bokhandel mellan klockan 11 och  14. Kom gärna förbi om ni har möjlighet.

Den 12/2 klockan 19 kommer jag att befinna mig på Västerviks bokhandel tillsammans med den eminente thrillerförfattaren Thomas Eriksson. Vi ska berätta om våra böcker – och signera förstås.

Ännu så länge har jag inte bokat någon signering i Stockholm, men det blir säkert någon inom kort. Jag återkommer i frågan.

Kommentera

