Min nya roman finns i handeln

Nu finns Mina drömmars land ute i boklådorna!

Redan dagen innan julafton fick Strängnäs bokhandel in den, och nu meddelar mina spioner på Akademibokhandeln Sickla (nej, inte FRA) att den står på hyllorna även där:

sickla

Säkert finns den även på många andra ställen som spionerna inte har besökt än. Och naturligtvis även på nätet, till exempel på Bokus, CDON och Adlibris. Som alla andra böcker från Damm förlag (tror jag) finns den dessutom som e-bok. Köp den till exempel på utmärkta e-bokshandeln Bokon.

2 comments on “Min nya roman finns i handeln

  1. Katarina skriver:

    Åhh, grattis! 🙂

Kommentera

