Mina drömmars land är släppt!

Igår släpptes äntligen min nya roman Mina drömmars land. Först nu på morgonen har den dock börjat gå att köpa på nätboklådorna, till exempel på BokusCDON och Ginza. Snart nog kommer den att finnas i vanliga boklådor också, och vill man ha den som e-bok kan man till exempel köpa den på Bokon.

Screen Shot 2013-12-20 at 5.17.06 AM

Det har varit en lång väntan för mig, och nu följer en mindre lång men desto mer nervös väntan på läsarnas dom över det jag har skrivit. Det är pirrigare den här gången än då min debutroman skulle släppas, för då hade jag inga förväntningar på mig. Men så verkar det vara för de flesta författare: den andra boken är ofta den värsta.

Jag kan bara hoppas att folk i allmänhet tycker lika mycket om boken som det lilla fåtal som hittills har läst – och lika mycket som jag själv.

4 comments on “Mina drömmars land är släppt!

  1. Carola skriver:

    Åh, vad kul!!! Lovar läsa den =).

Kommentera

