Nu kan man boka Mina drömmars land – och provläsa

Som ni säkert vet säljer CDON inte bara skivor – de är också ganska pigga när det gäller böcker. Till exempel var de, så vitt jag vet, den första internetbokhandeln där man kan förhandsboka Mina drömmars land ! Även på Ginza går det att köpa boken, och sedan få den levererad när den släpps. På Adlibris och Bokus kan man än så länge bara ”bevaka” boken.

Screen Shot 2013-12-07 at 1.46.09 PM

Inte nog med det, den nyfikna får även möjlighet att provläsa hela 74 romansidor eftersom smakprov.se har lagt upp ett utdrag ur boken. Jag vill dock varna för att texten i smakprovet är lite svårläst, rent grafiskt alltså. Det blir betydligt behagligare att läsa den på papper – eller som e-bok förstås.

8 comments on “Nu kan man boka Mina drömmars land – och provläsa

  1. Björn Carheden skriver:

    Utmärkt, fast jag tar den nog över disk eftersom jag inte vet var jag befinner mig under helgerna. Kanske står du någonstans och kränker den?

  2. Martin Melin skriver:

    Bokat! Nu återstår bara att vittja brevlådan dagligen som en nykär fjortonåring, för att sedan försaka familj och plikter för ytterligare en läsupplevelse.

  3. Kyäni skriver:

    CDON har verkligen blivit duktiga på böcker och 9 av 10 så har de även lägst pris.

  4. Björn Carheden skriver:

    Nu har jag läst de första 70 sidorna. Det ska bli intressant att se hur Joseph möter Henrik och vad mötet går ut på. Jag har i dagarna mött Uganda då min son varit där i ett par veckor för att möta bergsgorillor, schimpanser men framför allt kryssat flera hundra nya fåfelarter, han är en hängiven fågelskådare. Hans Ugandabild var tämligen positiv men så blir det nog om man är där som naturturist. Jag läste nyligen ”En storm kom från Paradiset” och fick där ytterligare en Ugandabild.Jag berättar inte vad jag tyckte om texten förrän jag har läst hela boken.

Kommentera

