”Mina drömmars land” ligger uppe på nätet

mina_drommars_land_omslag

Det har varit en lång väntan för mig, men nu ligger ”Mina drömmars land” äntligen uppe på Bokus, CDONAdlibris och alla andra nätboklådor, med omslag, beskrivning och allt.

Beskrivningen har vi hållit för oss själva tills nu. Som vanligt tycker jag det är svårt att sammanfatta en bok i en så kort text – det är alltid så mycket mer man skulle vilja säga – men vi hoppas att den ska väcka intresse. Vad tycker ni om den?

12 comments on “”Mina drömmars land” ligger uppe på nätet

  1. Annika skriver:

    Jag såg det (eftersom jag listknarkar)! Och den är så fin och jag är övertygad om att den är så bra. Tjoho!

  2. Björn Carheden skriver:

    Den var överraskande. Det finns vad jag gillar ett nytt grepp kring invandring. Det här är mer än Krav på DNA-test som framförts. Detta kan ju göras ”i smyg”. Nu är jag verkligen nyfiken. Jag känner att jag borde så snart som möjligt skriva en recension som jag skickar till tidningen Nu, som är Folkpartiets tidning. Boken bör locka till läsning av folkpartister.

  3. Bortsett från tiggeri, så måste jag säga att tajmingen är maximalt bra.

    • Manne Fagerlind skriver:

      Du tänker på Lampedusa? Maximal tajming hade väl i så fall varit om den släpptes nu. Men jag är glad om min berättelse når fler pga att folk har fått upp ögonen för frågan. Jag vill gärna tro att den förtjänar det.

Kommentera

