Signering i Strängnäs på lördag

På lördag, den 15/12, kommer jag att signera böcker i Strängnäs bokhandel 13-15. Kom gärna in och köp ett signerat exemplar av ”Berg har inga rötter” i julklapp till någon du tycker om. Det pågår en julmarknad i Strängnäs, så även om inte jag är värd en resa tror jag att min gamla hemstad är det just denna dag (själv tycker jag i och för sig att den är alla dagar).

Inget köptvång råder dock. Det är jätteroligt om ni bara kommer förbi och pratar lite med mig.

Kommentera

