Så otroligt modigt, så otroligt fint

Jag har ju redan tidigare bloggat på Debutantbloggen om Anna Lovind, som var min redaktör under arbetet med ”Berg har inga rötter”. Nu måste jag bara uppmärksamma henne igen. Igår skrev hon ett av de finaste och modigaste blogginlägg som jag någonsin har läst. Gå in här och läs det ni också!

Ibland är ord verkligen på liv och död. Och jag är så outsägligt glad över att orden hjälpte Anna tillbaka till livet.

2 comments on “Så otroligt modigt, så otroligt fint

  1. Vilse skriver:

    Otroligt fint, ännu modigare. Tack för att du länkade!

Kommentera

