En bok är något helt fantastiskt

Det visste ni nog, alla i den tappra skara av bokmalar (mest) som tittar in på min blogg. Men få har sagt det bättre än Carl Sagan, i ett citat som just lades ut på en av mina favorit-Facebook-sidor: I fucking love science.

Faktiskt ett så bra citat att jag inte nöjer mig med att dela bilden utan helt sonika snor den hit. I och med att den ligger på Facebook så har  ju ändå Facebook Inc. övertagit äganderätten (jo, faktiskt!), så det drabbar inte precis någon fattig.

2 comments on “En bok är något helt fantastiskt

  1. Annika skriver:

    Min kärlek till boken är evig och trogen!

Kommentera

