I dag är det Debutantbloggen-picknick

”Jag har väntat så länge, på just den här dan, och det är skönt att den äntligen kommer …”

(Ja, jag är bajare — hoppas jag inte tappar de få följare jag har nu, men förhoppningsvis känner alla AIK:are och djurgårdare bara medlidande med mig. Att hålla på Hammarby är ett livslångt lidande)

I dag är det nämligen dags för Debutantbloggen-picknicken. Jag och de andra tre debutantbloggarna träffas i Humlegården, bakom Kungliga Biblioteket, klockan 14.30 och alla som vill får gärna göra oss sällskap. Ett gäng skrivande och läsande människor har anmält intresse för Facebook-evenemanget (det är offentligt, så det står var och en fritt att anmäla sig). Och är man nyfiken på evenemanget så har jag även bloggat om det här.

 

One comment on “I dag är det Debutantbloggen-picknick

  1. […] Manne Fagerlind föreslog att vi skulle bjuda in läsare till en picknick före sommaren. Nu är dagen äntligen här! Så här skriver Manne på sin blogg: […]

Kommentera

