När jag offrade hela mänskligheten för att få fart på skrivandet

I dag skriver jag på Debutantbloggen om hur jag återfann skrivflytet för några dagar sedan.

Inlägget har titeln ”Press, lust och rekreation”. För sent insåg jag att jag borde ha valt ovanstående titel i stället. Det hade ju varit mycket roligare. 🙂

5 comments on “När jag offrade hela mänskligheten för att få fart på skrivandet

  1. jennyforsberg skriver:

    Onekligen en intresseväckande rubrik – jag ilar genast till inlägget 🙂

  2. Kära Syster skriver:

    Det är inte bara en underbar blogginläggsrubrik. Tänk bara en bok med titeln ”När jag offrade hela mänskligheten för att [insert: valfri aktivitet]” Oslagbart!

    (Ps. Eller är jag korkad? Det finns väl inte redan en sådan bok?)*

    /Anna

    *hittar i a f inget när jag googlar…

Kommentera

