Äntligen är ”Mina fräknar” ute

Nu äntligen finns Sofia Hallbergs fina debutroman ”Mina fräknar” ute i handeln!

Jag hade förmånen att läsa den redan i manus och är jätteglad över att den nu är utsläppt i det fria. Trots att trycksvärtan på sidorna inte ens har torkat, har den redan fått det finaste omdömet jag har sett från Bibliotekstjänst, och en entusiastisk recension i M-Magasin. Jag är övertygad om att det bara är början. Läs den du också så förstår du varför!

6 comments on “Äntligen är ”Mina fräknar” ute

  1. woolstream skriver:

    Underbart omslag!

Kommentera

