Två nya bloggrecensioner, och en hyfsat gammal

Två nya bloggrecensioner har trillat in — nu senast på Kulturbloggen, och för några veckor sedan på dagensbok.com. Dessutom upptäckte jag en fin recension som jag hade missat på bloggen Boklandskap. Den publicerades redan 14 juni men hade på något vis lyckats undkomma mitt Google-trålande.

Alla tre har nu sent omsider lagts in på recensionssidan för Berg har inga rötter. Där ligger nu sammanlagt sex tidningsrecensioner och hela nitton bloggrecensioner. Verkligen inte illa för en debutant, och skönt att jag har sluppit bli sågad än så länge, peppar peppar …

2 comments on “Två nya bloggrecensioner, och en hyfsat gammal

  1. Kära Syster skriver:

    Jag har också hunnit med att läsa boken under sommaren, och tyckte jättemycket om den. Imponerad över hur du berättar en historia. Och vilket fantastiskt porträtt av en människa!

    /Elin

Kommentera

