Lite nytt på recensionssidan

Här hemma håller vi på att dela av döttrarnas rum. Det inspirerade mig till en liknande övning på recensionssidan för ”Berg har inga rötter”. Listan med recensioner började nämligen bli ohanterligt lång, så nu ligger tidningsrecensioner (ganska få) för sig och bloggrecensioner (väldigt många) under en annan.

Jag passade också på att lägga in tre nya bloggrecensioner överst i den listan. Två av dem (I min bokhylla och Enligt O) var jättefina, den tredje (Bokbiten) inte dålig men ovanligt fesljummen. Jag har blivit lite bortskämd med fina recensioner märker jag. Även denna fick dock vara med i listan eftersom jag är en så sagolikt storsint och ödmjuk person. Rätt ska vara rätt, liksom.

2 comments on “Lite nytt på recensionssidan

Kommentera

