Recenserad i Dagens Nyheter!

Jag hade egentligen tänkt sluta med att spamma mina stackars följare med inlägg om alla recensioner av ”Berg har inga rötter”. Numera har jag ju en recensionssida för den som är intresseradMen det känns så klart lite stort att jag igår fick en fin recension i Dagens Nyheter, så jag lägger faktiskt upp den även här (klicka för att förstora den):

På tisdag ska jag blogga lite mer om det på Debutantbloggen, men nu hinner jag inte skriva mer. Ungarna börjar bli hungriga.

6 comments on “Recenserad i Dagens Nyheter!

  1. Lovable skriver:

    Jättegrattis!!!!! Underbart!

  2. jennyforsberg skriver:

    Äh, att spamma läsarna med recensioner är ett privilegium man har som bloggare 🙂 Och grattis igen – det är STORT att bli recenserad i DN!

  3. Maria Edgren skriver:

    Jättestort grattis!!

Kommentera

