Debutbar på Stadsbiblioteket i Stockholm

Jag kom på att jag har glömt att trumpeta ut att jag kommer att vara på Stadsbiblioteket i morgon, alltså tisdagen den 29/5, och presentera ”Berg har inga rötter”. Jag är en av tolv inbjudna debutanter och kommer att gå ut först — klockan 18.

Mer om evenemanget kan ni läsa här.

Tyvärr kommer jag att behöva rusa iväg och hålla leda en kurs direkt efter mitt tio minuter långa anförande, men jag hoppas kunna komma tillbaka till Debutbaren innan den är slut.

3 comments on “Debutbar på Stadsbiblioteket i Stockholm

  1. Lovable skriver:

    Jag är jättenyfiken; hur gick det i tisdags? Vad leder du för annan kurs också? Mvh Mrs Nyfiken

    • Manne Fagerlind skriver:

      Det gick ganska bra, tror jag. Jag kommer att blogga om det på Debutantbloggen.

      Den andra kursen har ingenting med skrivande att göra, utan är en kvällskurs på mitt dagjobb, om designmönster i systemutveckling. 🙂 Det skulle vara kul att pröva att hålla en skrivarkurs, men då behöver jag nog vara en lite mer etablerad författare.

  2. Lovable skriver:

    Jag är optimist av naturen och jag tror nog att du skulle kunna hålla en skrivarkurs redan nu. En ödmjuk kursledare med bästsäljande skrivtips efterfrågas alltid! 😉

Kommentera

