Alla recensioner av min roman (och särskilt den senaste)

Nu äntligen har jag fått tummen ur och samlat alla recensioner av min bok på en enda recensionssida

Recensionssidan hittar ni här.

Den översta — och därmed den senaste — lades upp på en bokcirkelföralla.se för ett par dagar sedan. Jag blev så otroligt glad för den! Dels för att den är väldigt fin, och dels för att recensenten Karin Berg inte bara har tagit fasta på det sorgliga i berättelsen: Hon kallar den för ”en fin berättelse om kärleken, längtan, livet och slutet”. Min roman handlar trots allt inte bara om sjukdom och förfall, vilket man lätt kan tro när man läser om den.

Kommentera

