Två fina bloggrecensioner på en dag

Igår kom det ytterligare två jättefina bloggrecensioner av ”Berg har inga rötter”. Först ut var recensionen på Gabriellas ordlycka som innehåller mycket beröm av min roman och många intressanta funderingar. Den avslutas med orden: ”Berg har inga rötter är en bok som får mig att tveka att börja läsa en ny därför att den lämnar mig med en stark önskan att förstå något som jag inte kan förstå. Jag tror att det betyder att det är en riktigt bra bok.”

Senare under dagen lade Carola Strömstedt upp en kortare, men också mycket bra recension på sin blogg. Hon skriver bland annat att ”Manne Fagerlind lyckas fånga karaktärens personlighet och stadier i livet på ett magnifikt sätt” och att hon ser fram emot nästa bok.

Nu har jag samlat alla recensioner av min bok på den här sidan.

2 comments on “Två fina bloggrecensioner på en dag

  1. Kära Syster skriver:

    Fina ord!
    Och snart så. Ska jag oxå läsa. Men det är som vanligt, du vet. Ska bara… *läsa klart bokcirkelbok/väns bokmanus/lånebok/random annat*
    Men jag ser på riktigt mycket fram emot att öppna din lilla blå.

    /Anna

  2. Manne Fagerlind skriver:

    Det är ingen brådska. Om du inte ska komma på bokbloggarträffen den 11/6 förstås – i så fall är det ju kul om du har läst innan dess.

    Hoppas du ska tycka om den, när du än läser den.

Kommentera

