Mitt första biblioteksframträdande – på torsdag!

Jag bloggade precis om det på Debutantbloggen, men nu skriver jag även några rader om det här:

På torsdag, den 10/5 gör jag mitt första ordentliga biblioteksframträdande. Det ska verkligen bli spännande, och om någon i den tappra skara som följer min blogg vill komma, så är ni förstås hjärtligt välkomna. Detaljerna ser ni på denna affisch:

2 comments on “Mitt första biblioteksframträdande – på torsdag!

  1. manssandstrom skriver:

    För mig som inte hänger så mycket på bibliotek längre, vad ska du göra? Högläsning? Föredrag?

    • Manne Fagerlind skriver:

      Både föredrag och högläsning. Jag tycker att jag har en bra plan. Dessutom kommer ett ex av min bok att lottas ut bland deltagarna, och de som inte vinner kommer förstås att kunna köpa ett signerat ex av mig.

Kommentera

