Oj, jag har visst glömt att skryta om min trailer här!

Numera lägger jag så mycket tonvikt på Debutantbloggen att jag glömmer även självklara ämnen till min blogg. Som till exempel att få skryta över den fina trailern som jag och formgivaren Maria Sundberg har gjort till ”Berg har inga rötter”. Jag stod för text och musik, och Maria för bilderna. Här berättar jag lite mer om hur vi spelade in musiken. Både Maria och jag är förtjusta över resultatet och ganska malliga. Åtminstone jag.

Så om ni inte redan har sett trailern, ta en titt på den och berätta vad ni tycker. Och om ni gillar den får ni förstås hemskt gärna dela den via Facebook eller Twitter eller på annat sätt.

PS: Jag har tidigare även bloggat om trailern på Debutantbloggen.

Kommentera

