Provläs ”Berg har inga rötter”!

Det är över en månad tills ”Berg har inga rötter” kommer ut, och till min häpnad har jag upptäckt att det inte bara är jag och mina vänner och bekanta som är otåliga. Flera personer som jag inte alls känner verkar redan väldigt sugna på att få läsa den. För mig är det lika oväntat som glädjande! Till alla er nyfikna finns det nu ett smakprov ute på webben.

En av många saker som jag inte hade koll på innan jag blev antagen var att det finns en webbplats som heter Provläs.se, dit förlag kan skicka utdrag ur böcker. Redan nu kan ni där läsa de första tre kapitlen av ”Berg har inga rötter”. Jag hoppas nu bara att de inte ska avskräcka er från att läsa resten.

Kommentera

