”Berg har inga rötter” har gått till tryck!

Idag plingade det till i mailboxen — formgivaren Maria Sundberg bad mig göra en sista korrläsning på omslaget. Det var första gången jag såg slutversionen på baksidestexten, pärmen samt flikarna. Jag visste till exempel inte att de hade tänkt trycka ett utdrag ur texten på den ena fliken, men det var nog en fin idé. Visst blev det bra? Klicka på bilden om du vill se hela omslaget i fullstorlek (då blir det förstås också lättare att läsa texten).

Det allra sista jag gjorde på min roman blev att be förlaget lägga till ett kommatecken i baksidestexten.  Några timmar senare fick jag veta att ”Berg har inga rötter” hade gått till tryck. Om en månad kommer den att finnas i sinnevärlden, och två veckor efter det ute i handeln.

Nu börjar det närma sig på allvar.

4 comments on “”Berg har inga rötter” har gått till tryck!

  1. mikaelaholm skriver:

    Härligt! Längtar tills om en månad ungefär då jag kan säga samma sak 🙂
    Ska bli spännande att läsa Berg har inga rötter! Låter som en riktigt intressant story.

    /Mikaela

  2. Manne Fagerlind skriver:

    Tack! Din bok låter också intressant. Ska hålla utkik efter den.

  3. Helena Milton skriver:

    Vad roligt, vad roligt. Jag känner glädjen MED dig! 🙂

  4. Manne Fagerlind skriver:

    Tack Helena! 🙂

Kommentera

